ساعات کار : شنبه تا جمعه - 09:00-23:00

 

شهرک غرب، خیابان علامه جنوبی

خ26 شرقی(حق طلب)،پ14 واحد1 غربی

تعمیر، نگهداری و سرویس دوره ای یخچال فریزر ساید جنرال الکتریک

تعمیر، نگهداری و سرویس دوره ای یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک


سرویسکاران مجرب تجهیزات و لوازم خانگی معتقدند که سرویسهای دوره ای یخچال فریزر و یا ساید بای ساید مثل شارژ گاز کولر کازی، تعویض فیلترهای آب دستگاه تصفیه آب و نظافت کویل های کندانسور علاوه بر کمتر شدن هزینه های مربوط به انجام تعمیرات اضطراری در افزایش راندمان یخچال نیز موثر خواهد بود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی یخچالهای خانگی نیز پیشرفته شده و بدون سرو صدا در آشپزخانه کار خود را انجام میدهند. بدون اینکه دیگر نفتی در آن بریزید و یا ذغال آنرا تعویض کنید آرام و بی صدا کار میکنند. اما توجه داشته باشید که حتی اگر چند ساعت هم یخچال فریزر خراب شود و یا از کار بیفتد ضرر زیادی به شما وارد خواهد شد و مقدار زیادی از مواد غذایی خراب میشوند. چه خوب است که قبل از آنکه یخچال فریزر خراب شود و ناچارا به دنبال تعمیرکار بگردید یک سری کارهای ساده را خودتان انجام دهید تا حتی الامکان به تعمیرکار نیاز پیدا نکنید.

معمولا قبل از رفتن به مسافرت کلیه لوازم برقی را خاموش میکنیم اما یخچال در این میان استثنا میباشد. اگر هنگام مسافرت یخچال فریزر و یا ساید بای ساید شما از کار بیفتد چه ضرری به شما وارد خواهد آمد؟ تصور آن هم برایتان سخت است. بوی تعفن کل خانه و یا حتی ساختمان را بر میدارد.  

برخی از قطعات یخچال با مرور زمان خاصیت خود را از دست میدهند و باید نسبت به تعویض آنها اقدام کرد، ازجمله لاستیک دور درب یخچال ساید جنرال الکتریک که بستگی به نرخ استفاده از یخچال داشته و باید بعد از مدتی تعویض شود.  

لاستیک دور درب یخچال جنرال الکتریک بعد از مدتی خشک میشود و دیگر انعطاف پذیری اولیه را نخواهند داشت و باعث میشود که درب یخچال به خوبی کیپ نشده وهوای گرم وارد یخچال شود و نهایتا کمپرسور یخچال و یا موتور یخچال بیشتر کار کند تا افزایش دمای ناشی از ورودی هوای گرم به یخچال را جبران کند.

از اجزای مهم یخچال فریزر میتوان به کندانسور، کمپرسور، گاز مبرد، کویل های اوپراتور و لوله ها اشاره کرد. موتور یخچال ، گاز مبرد یخچال را بین کندانسور و کویل اوپراتور از طریق لوله ها به جریان میاندازد. حجم گاز مبرد  یخچال از نظر زیاد بودن و یا کم بودن یک تخصص است که تنها سرویسکار آنرا تشخیص میدهد. اما در صورتی که یخچال شما سرمای کافی ندارد میتوان به کم بودن میزان گاز مبرد شک کرد.

زمانی ایراد یخچال را متوجه میشویم که دیگر یخچال خنک نمیکند، یخچال فریزر از کار کردن بیفتد، یا یخچال صدای غیر عادی تولید کند، از یخچال بوی نامطبوع به مشام برسد، و  از این دست ایرادات که تقریبا در این جور مواقع دیگر دیر شده و هزینه سنگینی روی دست ما گذاشته شده است.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیرات یخچال شرق تهران را حتما مطالعه کنید.


 

مواردی در خصوص تعمیر و سرویس یخچال فریزر 

به منظور کمتر شدن هزینه های مربوط به تعمیرات اضطراری آگاه باشید که کویل کندانسور باید بصورت دوره ای تمیز شود و محل قرار گیری آن پشت یخچال میباشد.البته بعضی از مدل های یخچال فریزر هستند که کویل های کندانسور در آنها در داخل دیواره جاسازی شده اند و دیگر تمیز کردن لازم ندارند. همچنین هنگام نصب یخچال از هم سطح بودن پایه ها اطمینان حاصل کنید زیرا تراز نبودن  یخچال باعث فشار وارد شدن به لاستیک دور درب و همچنین لولا های درب شده و در  عمر آنها تاثیر مستقیم دارد. دمای یخچال را روی درجه مناسب تنظیم کنید. دمای خیلی پایین برای یخچال باعث فشار بیش از حد به موتور میشود.
  در اینجا تصویر شماتیکی از درگیر بودن اجزائ مهم یخچال در فرایند خنک سازی هوا نمایش داده میشود.

عملکرد یخچال

سرویسهای تخصصی مربوط به یخچال جنرال الکتریک

سرویسکاران مجرب گروه صنعتی دیجی سرویس، یخچال فریزر، ساید بای ساید  و یا فریزر شما را از نظر فنی بازدید کرده و مراتب مربوط به سرویس دوره ای را برای آن انجام میدهند. این بازدید فنی در بر گیرنده ی بازدید سیستم برفک زدایی، تراز بودن پایه های یخچال، کویل های کندانسور، گاز مبرد، فیلترها ، ترموستات ، آب سرد کن و سیستم یخ ساز یخچال جنرال الکتریک و بقیه قسمتهای مهم میباشد.پس از انجام این بررسی برخی موارد به عنوان پیشنهاد به شما توصیه میشود و یا اگر قرار بر انجام کاری باشد به شما اعلام میشود تا در صورت تمایل آن کار را انجام دهید.


به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان دیجی سرویس تماس گرفته و درخواست خود را اعلام فرمایید.
همچنین میتوانید نام و شماره تلفن و مورد درخواست خود را از طریق فرم درخواست موجود در سایت برای ما ارسال فرمایید تا در اسرع وقت با شما هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

تماس با کارشناس