ساعات کار : شنبه تا جمعه - 09:00-23:00

 

شهرک غرب، خیابان علامه جنوبی

خ26 شرقی(حق طلب)،پ14 واحد1 غربی

دلایل گرم شدن یخچال فریزر سامسونگ

آیا قسمت یخچال فریزرتان گرم و قسمت فریزر آن خنک است؟

آیا میخواهید خودتان یخچال فریزرتان را تعمیر کنید؟

اگر به دنبال :
تعمیر یخچال فریزر سامسونگ، تعمیر خرابی یخچال فریزر ساید سامسونگ، خرابی ساید بای ساید سامسونگ، علت خرابی ساید سامسونگ، علت کارنکردن یخچال سامسونگ، خرابی یخچال سامسونگ، تعمیر ساید، گرم شدن یخچال فریزر، دلایل گرم شدن یخچال فریزر، علت گرم شدن یخچال فریزر سامسونگ
هستید، مطالب ذیل را بخوانید:
در صورتی که قسمت یخچال گرم است اما قسمت فریزر خنک میباشد، مواردی را متذکر میشویم تا حتی الامکان مشکل یخچال شما مرتفع شود . ابتدا لازم است که دفترچه راهنمای یخچال را مطالعه کنید و مطابق با آن یخچال را بررسی کنید. ممکن است عیب یابی های ساده ای را انجام دهید تا به ریشه ایراد برسید. نکات ذیل شما را در یافتن ریشه ایراد کمک میکند.

برخی اجزا و قطعات ممکن است نیاز به تمیز شدن و یا تعویض داشته باشد. در صورتی که قطعه ای برای یخچال خود نیاز داشتید، میتوانید با تماس با مرکز تعمیر و خدمت رسانی لوازم خانگی دیجی سرویس، در کمترین زمان و با حداقل هزینه آنرا تهیه نمایید.         
در اینجا راهکارهایی ارائه میدهیم تا حتی المقدور نیاز به تعمیرکار نداشته باشید تا با کمترین هزینه مجددا بتوانید  یخچال خود را راه اندازی کنید.
در مرحله اول اطمینان از عدم مسدود بودن مسیر خروج هوا از پشت فریزر داشته باشید.
یخچال فریزر
علت گرم شدن قسمت یخچال و خنک بودن قسمت فریزر
1- وجود مانعی در مسیر جریان هوا در قسمت فریزر که باعث مسدود شدن جریان هوای خنک شده است.
2- یخ زدن مسیر جریان هوا و مسدود شدن آن 
3-فن اوپراتور خراب شده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد.
4-قسمت فریزر نیاز به نظافت داشته باشد.
5- خراب بودن سیستم برفک زدایی

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب آموزش طرز کار یخچال فریزر سامسونگ SAMSUNG را حتما مطالعه کنید.


کارشناسان دیجی سرویس برای رفع مشکلات لوازم خانگی بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند.
بسیاری از یخچال ها دارای یک فن جهت انتقال هوای سرد از فریزر به اوپراتور و سپس قسمت یخچال میباشند. فن وسیله ای است که هوای سرد را به قسمت یخچال میفرستد تا آن قسمت را خنک نماید. در صورتی که بسته های منجمد غذا و یا چیزی شبیه آن جلوی گردش هوای سرد  را گرفته باشد، میتواند باعث گرم شدن قسمت یخچال گردد.
موتور اوپراتور یخچال
موتور اوپراتور یخچال که کار انتقال هوای سرد را از فریزر به یخچال انجام میدهد.
در صورتی که یخچال و یا فریزر شما بیش از حد پر شده باشد، هوا نمیتواند در آنجا به راحتی بچرخد. گردش هوا نیاز به فضای آزاد دارد تا بتواند قسمتهای مختلف یخچال را در مسیر گردش خود، خنک نماید. در صورتی که یخچال و یا فریزر شما بیش از حد ظرفیت پر است و یا کثیف میباشد، ابتدا آنرا تمیز کنید و سپس برخی از مواد غذایی که تاریخ آنها  قدیمی میباشد از یخچال بیرون بیاورید و مجددا آنرا قفسه بندی کنید تا جریان هوای سرد را ببینید. زمانی که مسیر گردش هوا را از چیزهای اضافی خالی کردید یک الی دو ساعت طول میکشد تا دمای یخچال به دمای مناسب برسد.

موقعیت فن اوپراتور در یخچال
موقعیت کویل های اوپراتور و فن فریزر
فن های گردش هوا را تست کنید و مطمئن شوید که صدای گردش فن را میشنوید. به یاد داشته باشد که اگر هریک از اجزا سیستم برفک زدایی یخچال خراب باشد، فریزر ممکن بیش از حد یخ بزند . در این صورت دمای فریزر خنک و دمای یخچال گرم میشود.  لذا شما باید نسبت به عیب یابی برای یافتن قطعه خراب اقدام کنید. همانطور که در بالا گفته شد ، فن اوپراتور بیشترین احتمال خراب شدن را دارد. روشهایی در این مقاله برای عیب یابی یخچال فریزر ارائه شده است.
برای تست خرابی سیستم برفک زدایی یخچال موارد ذیل را انجام دهید:
1- یخچال را از برق بکشید.
2- درب فریزر را حداقل 12 ساعت باز بگذارید.
3- مطمئن باشید که قسمت کف فریزر هنگام دست زدن سرد نیست.
4- یخچال را مجددا به برق بزنید.
5- در صورتی که بعد از 30 الی 45 دقیقه بعد از به برق زدن یخچال، یخچال درست کار نکرد، احتمالا یک مشکل در سیستم برفک زدایی وجود دارد.

همچنین اگر موتور یخچال شما کار نمیکند میتوانید مطالب قبلی را در این وب سایت مطاله کنید.

تماس با کارشناس