ساعات کار : شنبه تا جمعه - 09:00-23:00

 

شهرک غرب، خیابان علامه جنوبی

خ26 شرقی(حق طلب)،پ14 واحد1 غربی

تغییر وضعیت دموی یخچال فریزر ساید سامسونگ

چگونه یخچال فریزر ساید سامسونگ را از حالت نمایشی خارج کنیم؟

اگر به دنبال :
تعمیر یخچال فریزر سامسونگ، تعمیر خرابی یخچال فریزر ساید سامسونگ، خرابی ساید بای ساید سامسونگ، علت خرابی ساید سامسونگ، علت کارنکردن یخچال سامسونگ، سامسونگ، خرابی یخچال سامسونگ، تعمیر ساید، سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ، سرد نشدن یخچال فریزر سامسونگ، سرد نشدن یخچال ساید سامسونگ، 
هستید، مطالب ذیل را بخوانید:
 

در صورتی که یخچال فریزر سامسونگ شما سرد نمیکند ممکن است به خاطر آن باشد که در حالت دمو قرار دارد. حالت دمو همان حالت نمایشی است که در آن وضعیت ، سیستم سرمایشی یخچال کار نمیکند و تنها برای نمایش دادن استفاده میشود. این حالت برای مواقعی که یخچال در نمایشگاه قرار دارد و فقط نیاز است که صفحه نمایش یخچال روشن باشد کاربرد دارد و کمپرسور در این وضعیت خاموش است و سرمایی تولید نمیشود. آیا زمان خرید  یخچال فریزر سامسونگ، در وضیت نمایشی تنظیم بوده و یا بصورت ناخواسته وضعیت آنرا به حالت نمایشی تبدیل نموده اید؟ در هر حالت مطالب ذیل را بخوانید تا یخچال فریزر شما به حالت عادی برگردد.

وضعیت نمایشی یخچال فریزر ساید سامسونگ

وضعیت نمایشی یخچال فریزر سامسونگ
نکته: در دفترچه یخچال فریزر سامسونگ اطلاعاتی در خصوص وضعیت دمو یا نمایشی یخچال نمیباشد زیرا این وضعیت برای مصرف نمیباشد.
برخی از مدل های یخچال فریزرهای سامسونگ دارای یک لیبل روی صفحه نمایششان میباشند که ممکن است از روی آن متوجه وضعیت نمایشی یخچال بشوید.در صورتی که وضعیت نمایشی و یا بدون سرمایش فعال باشد، و لیبل مربوطه نیز نصب نباشد، متوجه دلیل سرد نشدن یخچال نخواهید شد.
در وضعیت نمایشی یخچال چه اتفاقی میافتد:
1-زمانی که درب باز است، چراغ های داخلی روشن هستند اما یخچال سرد نمیکند. 
2- فروشندگان یخچال فریز برای کاهش مصرف انرژی آنرا در وضعیت نمایشی تنظیم میکنند.
3-مشتری و یا مصرف کننده چیزی از وضعیت نمایشی یخچال نمیداند و تنها متوجه سرد نکردن یخچال میشود.
در صورتی که یخچال فریزر شما سرد نمیکند و یا سیستم سرمایشی یخچال فریزر شما کار نمیکند، ممکن است که در حالت نمایشی تنظیم شده باشد. وضعیت نمایشی حالتی است که توسط فروشندگان یخچال برای شو دادن بدون روشن شدن کمپرسور تنظیم میشود.. برای آنکه ببینید آیا یخچال فریزر شما در وضعیت نمایشی یا دمو است دقت کنید:
مدل A: نمایش پیغام OF FF 
مدل B: آیکون نشانگر وضعیت نمایشی روی پنل
مدل C: نمایش تنظیم دما
یخچال سامسونگ در وضعیت نمایشی
 
 


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر یخچال بوش را حتما مطالعه کنید.


وضعیت نمایشی یخچال فریزر ساید سامسونگ

 

صفحه نمایش یخچال فریزر سامسونگ – حالت نمایشی- برای غیر فعال آن چه کنیم.

برای سایر مدل های یخچال فریزر سامسونگ لطفا از اطلاعات جداول ذیل استفاده کنید:

 

وضعیت نمایشی یخچال فریزر ساید سامسونگ

 

وضعیت نمایشی یخچال فریزر ساید سامسونگ

 

وضعیت نمایشی یخچال فریزر ساید سامسونگ

یخچال فریزرهای سامسونگ ساخت آمریکا و یا سایر کشورها - چگونه آنها را از حالت نمایشی خارج کنیم?
در صورتی که جداول فوق نتوانست مشکل یخچال فریزر سامسونگ شما را برطرف کند، برق یخچال را بکشید و مجددا آنرا به برق بزنید تا ریست شود.
1- در صورتی که هنگام خرید یخچال، تنظیمات آن در حالت نمایشگاهی میباشد، بعد از به برق زدن یخچال حالت نمایشگاهی مجددا فعال میشود.
2- در حال وضعیت نمایشی، اگر هر دو حسگر دمای اتاق را بیشتر از 65 درجه سانتیگراد تشخیص دهند، بصورت اتوماتیک یخچال فریزر سامسونگ از حالت نمایشی خارج خواهد شد و فرایند سرمایش شروع میشود. هنگام تغییر وضعیت نمایشی هیچ بوقی پخش نخواهد شد.

تماس با کارشناس