ساعات کار : شنبه تا جمعه - 09:00-23:00

 

شهرک غرب، خیابان علامه جنوبی

خ26 شرقی(حق طلب)،پ14 واحد1 غربی

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران

تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ
دیجی سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ می باشد.

تعمیرگاه مجاز سامسونگ در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات سامسونگ(samsung).یخچال فریزر،ساید بای ساید،ماشین لباسشویی و ظرفشویی،مایکروفر(ماکروفر،ماکروویو) واسپیلت(کولر گازی).بدون تعطیل،تعمیر کمتر از 2 ساعت،100% در منزل،قطعات اورجینال،36 ماه ضمانت کتبی.ما در مجموعه ایران اپلیانس ریپیرز ارائه دهنده ی خدمات تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و سایر برندهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی هستیم. پس از تماس شما، سرویس های لازم در اسرع وقت به آدرس منزل شما ارسال خواهد شد. کادر فنی مجموعه ی ما شامل تکنیسین های مجرب و ماهر می باشد که همگی در زمینه تعمیرات یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ماکروفر(ماکروویو)،ساید باید ساید و اسپیلت سامسونگ متخصص و با تجربه هستند.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

احتمالا نمایندگی تعمیرات سامسونگ نمایندگی سامسونگ یا خدمات پس از فروش سامسونگ چیزی باشد که خیلی از افراد دنبال اون بگردن.ما بعنوان نمایندگی وتعمیرگاه مجاز سامسونگ و یک مرکز تعمیراتی معتبر تماس بگیرید و پس از اعلام آدرس خود منتظر یکی از کارشناسان فنی ما باشید.در صورتی که مشکل دستگاه شما بسیار زیاد نباشد حتی در کمتر از 2 ساعت تعمیرات به پایان خواهد رسید.

مزایای سرویس در محل چیست؟

هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب نمی باشد و این یکی از ویژگی های مهم خدمات اکثر تعمیرگاه  های مجاز و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ Samsung می باشد که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ها خواهد شد. این ویژگی موجب شده است تا کارشناسان ما در محل شما حضور یابند و تعمیر وسیله را در منزل شما انجام دهند. با این روش رضایت مشتریان ما بیش از پیش فراهم شده است.

چگونه با ما تماس بگیرید؟

برای تعمیرات یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ماکروفر(ماکروویو) ، ساید باید ساید و اسپلیت سامسونگ کافی است که از طریق شماره های مندرج در پایین این صفحه یا از بخش تماس با ما در منو اصلی با ما تماس بگیرید. سرویس لازم شما سریعا ارائه می گردد.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب خدمات پس از فروش آریستون را حتما مطالعه کنید.


ویژگی های خدمات تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ

خدمات 24 ساعته
تعمیر کمتر از 2 ساعت
100% در منزل
ارائه قطعات اورجینال رد صورت نیاز به تعویض
6 ماه ضمانت کتبی
ما بعنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ (samsung) در استان تهران، با برخورداری از پرسنل متخصص و مجرب آماده ارائه خدمات در اسرع وقت به مشتریان عزیز خواهیم بود و سرویس های تعمیرات و رفع مشکلات انواع وسایل برقی خانگی مثل ماشین لباسشویی سامسونگ،ماشین ظرفشویی،یخچال فریزر،ساید بای ساید،مایکروفر(ماکروفر، ماکروویو)و اسپیلت یا کولر گازی را به شما ارائه خواهیم داد.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در تعمیرات لوازم سامسونگ شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند. سپس تکنسین مربوطه به محل شما اعزام شده و پس از تعیین نوع تعمیر و قطعات تعویضی لازم و تعیین هزینه خدمات و قطعات نسبت به تعمیرات لوازم سامسونگ شما اقدام می نماید.

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

تماس با کارشناس