ساعات کار : شنبه تا جمعه - 09:00-23:00

 

شهرک غرب، خیابان علامه جنوبی

خ26 شرقی(حق طلب)،پ14 واحد1 غربی

تعمیر کولر گازی اجنرال

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی اجنرال

هرسال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنند و برای خنک شدن کولر گازی رو روشن میکنند تا از سرمای اون لذت ببرند ولی ما باید توجه داشته باشیم که هرکدام از لوازم‌ خانگی ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به نگهداری مناسب دارند و اگر هرچند مدت یک‌بارتعمیراین کار انجام نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارد که ممکنه تو اوج گرمای تابستان شما رو از سرمای خودش بی‌نصیب بزاره و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یه تعمیرکار خوب چندساعتی حتی چند روزی رو تو گرما بمونیم پس بهترین راه پیشگیریه یعنی قبل از خراب شدن کولر گازی اونو سرویس کنید زیرا تعمیرات اسپیلت و تعمیر کولر گازی اجنرال یکی از احتیاجاتی است که میبایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

سرویس بهاره را باید در ماه فروردین انجام داد تا کولر گازی فشار واقعی خود را نشان دهد، برای اتاق های سرور سرویس دوره ای انجام میگیرد که هر 6 ماه یکبار صورت میگیرد.

سرویس کولر گازی به دو بخش عمده تقسیم می شود: بخش اول شستشوی پنل داخلی کولر گازی است و بخش دوم سرویس کولرهای گازی مربوط به شستشوی پنل خارجی کولرهای گازی یا همان کندانسور آنها است . 

تذکر : قبل از انجام هر اقدامی حتما کولر گازی خود را از برق جدا نمایید. برای انجام این کار می توانید دوشاخه کولر را از پریز برق جدا نمایید و یا فیوز مربوط به کولر گازی را قطع نمایید .

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز سرویس کولر گازی یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و نصب کولر گازی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در سرویس کولر گازی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز سرویس کولر گازی می باشد.

سرویس کولر گازی در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

تعمیر کولر گازی

استفاده از کولر گازی به دلیل شرایط آب و هوایی شاید نسبت به سایر لوازم خانگی کمتر باشد، اما این دلیل بر آن نیست که نیاز به سرویس و یا تعمیر کولر گازیدر طول سال نیست. اتفاقا برعکس به دلیل کار نکردن دستگاه به مدت 5 الی 6 ماه، حتما باید قبل از استفاده از سالم بودن و سرویس شدن آن اطمینان حاصل کرد.
تعمیر کولر گازی و یا سرویس آن کاری بسیار تخصصی است و نیاز به تکسین های مجرب دارد. شرکت تعمیر لوازم خانگی دیجی سرویس این افتخار را دارد که با در اختیار داشتن افرادی مجرب و کار کشته کلیه نیازهای تعمیرات شما را بر طرف می کند. پس پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که با گرفتن شماره شرکت ما، تعمیر کولر گازی خود را به ما بسپارید تا بدون جابجایی و صرف زمانی کم آن را سالم به شما تحویل دهیم.
تعمیر کولر گازی غرب تهران
تعمیر کولر گازی غرب تهران را مانند شمال، جنوب و شرق بر عهده داریم. ما با داشتن تکنسین های مجرب و کار کشته در غرب تهران توانسته ایم مشتریان وفاداری را جذب کنیم به طوری که در طول سال اگر ایرادی برای دستگاهشان به وجود بیاید تنها نمایندگی که به آن اعتماد دارند و با آن تماس می گیرند، نمایندگی تعمیر کولر گازی غرب تهران است.
بسیاری از مردم به دلیل طرز فکر اشتباه خود که گمان می کنند مصرف برق کولرهای گازی بسیار بالا است هنوزم که هنوزه از کولرهای قدیمی و آبی استفاده می کنند. اما اینکه هزینه برق اسپیلت ها بیشتر از کولرهای آبی است به خاطر درست استفاده نکردن از آن است. چرا که تنظیم درجه دستگاه در هوای گرم باید به گونه استانداردی که دفترچه راهنما تعیین کرده است باشد. بالا بردن درجه آن در روزهای گرم نه تنها باعث بالا رفتن هزینه برق می شود بلکه به مرور زمان باعث به وجود آمدن ایرادات و تعمیر کولر گازی می شود. پس پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در انرژی و هزینه مطابق با دفترچه راهنما یا سرویس کار متخصص عمل کرده و با کمی صبر و حوصله اجازه خنک کردن محیط توسط دستگاه با همان درجه اولیه را بدهید.
تعمیر کولر گازی غرب تهران در کمتر از یک ساعت بعد از تماس شما صورت می گیرد این روند به گونه ای است که پس از ارتباط شما با نزدیکترین نمایندگی تعمیر کولر گازی چه از طریق تلفن چه به صورت حضوری، بعد از مطرح کردن ایراد دستگاه، متخصصین ما در محل شما حاضر می شوند تا در کسری از زمان مشکل کولرتان را برطرف کنند. مهم نیست در کجای غرب تهران هستید اگر ساکن یکی از مناطق : شهرک غرب ، سعادت آباد ، فرحزاد ، یادگارامام ، پونک ، اشرفی اصفهانی ، میرزابابایی ، سردار جنگل ، چهار دیواری ، عدل ، بلوار فردوس ، باغ فیض ، مرزداران ، تیراژه ، صادقیه ، آریا شهر ، ستارخان ، بهبودی ، شادمان ، طرشت ، آزادی ، توحید ، دانشگاه شریف ، ستاری ، باکری ، اکباتان و... هستید کافیست با شماره گیری یکی از خطوط، ما را در جریان مشکل خود بگذارید تا به پاس وفاداری و اعتمادتان در کمتر از 1 ساعت دستگاهتان را مانند روز اولش تحویلتان دهیم.
لازم بذکر است که در صورت کار کردن با نمایندگی تعمیرات کولر گازی ما در غرب تهران شما از مزایای ویژه و خدمات پس از تعمیر فوق العاده ای بهره مند می شوید. یکی از این مزایا که ما را نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد ضمانت 6 ماهه قطعات تعویضی است. به طوری که به مدت 6ماه پس از تعمیر و یا تعویض قطعه ای اگر مشکلی مجددا برای دستگاه شما از همان نقطه پیش آمد، شرکت موظف است که بدون دریافت حتی یک ریال دستگاهتان را دوباره سرویس و تعمیر نماید.

انواع کولر گازی

انواع کولر گازی عبارت است از کولر های یک تکه و پنجره ای یا کولر های دو تکه (اسپیلت)
کولر های یک تکه یا پنجره ای ، متداول و مورد توجه بود و به آسانی در داخل قاب پنجره نصب میشد.ولی به علت نوع کمپرسور آن مصرف برق بیشتری نسبت به انواع دیگر آن دارد.
همچنین در زمینه تعمیر کولر گازی رویه سخت تری دارند .
کولر های دو تکه نیز با استفاده از فناوری جدید و روز دنیا هم اکنون از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر کولر ها برخوردار است ، کولر گازی دوتکه یا همان اسپیلتمعروف بین عموم از مدلهای مختلفی چون : دیواری ، داکت ، ایستاده ، سقفی زمینی ، مولتی و... تولید و در اختیار همگان قراردارد ما در اینجا ساختمان اصلی این دستگاه را به اطلاع می رسانیم .
کولر گازی پرتابل
کولر گازی پرتابل یک سیستم تهویه مطبوع قابل حمل ( PAC ) ، یک سیستم قابل حمل مناسب برای خنک کردن اتاق ها است. آنها معمولا روی زمین نشسته و با کیت نصب می شوند. اکثر مدل ها دارای چرخ هستند، بنابراین شما می توانید آنها را به اتاق های مختلف انتقال دهید، و آنها را جایگزین خوبی برای واحدهای پنجره ای می کند .
چه چیز هایی برای تنظیم یک کولر گازی پرتابل لازم است؟
الزامات بر اساس مدل متفاوت است، اما راه اندازی معمولا سریع و بدون دردسر است. از آنجاییکه کولر گازی پرتابل هوای گرم و رطوبت را خنک نگه می دارند، هوا باید به محل دیگری ختم شود - به طور کلی از طریق یک پنجره که شامل کیت است هوا خارج می شود . کیت پنجره دارای اسلایدر پنجره و شیلنگ خروجی است که می تواند به آسانی تنظیم شود تا هوای گرم خارج شود
مدل های انتخابی نیز می توانند از طریق سوراخ های تعبیه شده در سقف و دیوار خانه های مدرن تخلیه شوند. هنگامی که کیت پنجره را تنظیم می کنید، می توانید به سادگی کولر گازی پرتابل خود را وصل کنید و خنک شوید!
این نوع کولرها در راستای تعمیر کولر گازی رویه ای آسان دارند .
عیب یابی کولر گازی

عیب یابی کولر گازی توسط متخصصین ما به نحو احسن صورت می گیرد. ما با داشتن متخصصینی که اکثر وقت خود را صرف کسب تجربه عملی کرده اند و هر سال با شرکت در دوره های تخصصی، دانش خود را ارتقا داده اند، تیمی تشکیل داده ایم تا بتواینم تجربه های چندین و چند ساله خود را در اختیار شما بگذاریم.
همه ما این را می دانیم که قبل از تعمیر کولر گازی نیاز به عیب یابی و پیداکردن ایرادات آن است. به دلیل اینکه آن ها در محیطی باز و در معرض گرد و خاک قرار دارند باید هر ساله نسبت به سرویس کردن آن اقدام کرد، در صورت سرویس نشدن هر ساله آن قبل ازروشن شدن امکان بروز ایرادات زیادی وجود دارد که برای رفع آن باید هزینه و وقت بسیار زیادی نسبت به سرویس اولیه آن صرف شود. پس بهتر است قبل از انجام هر کاری اقدام به سرویس آن نمایید.
اصولا این دستگاه ها ایرادات مشابه ای دارند. یعنی فرق نمی کند که برند آن ال جی، سامسونگ، جنرال، بوش و یا هر مارک دیگری باشد عمده مشکلاتی که در این کولر ها به وجود می آید همگی شناخته شده اند. شناختن این مسائل کمک زیادی به روند تعمیر کولر گازی می کند. پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید وسایل برقی از برندهایی استفاده کنید که دارای برگه گارانتی و یا ضمانت پس از فروش باشد تا در صورت معیوب شدن در سال های آغازین استفاده بتوانید بدون صرف هزینه تعمیر کولر گازی را انجام دهید. به یاد داشته باشید که اگر لوازم برقی شما گارانتی داشته باشد به هیچ عنوان نباید تا تمام شدن تاریخ گارانتی، در صورت خراب شدن به مراکز و شرکت ها مراجعه کنید و فقط و فقط به نمایندگی آن دستگاه برای تعمیر بروید در غیر این صورت وسیله شما از گارانتی خارج می شود. در زیر به عمده ایراداتی که احتمال دارد برای کولر گازی رخ بدهد اشاره می کنیم.


سرویس کولر های گازی

اساسا سرویس کولر های گازی به چند بخش تقسیم میشود که ما در این مقاله سعی داریم به صورت کامل انرا برای شما تشریح کنیم.

نظافت و شستشوی دستگاه در سرویس کولر گازی:

کولرهای گازی در تماس مستقیم با گرد وغبار و الودگی  هستند و به دلیل رعایت اصول بهداشتی،بالا بردن عمر مفید دستگاه،کاهش میزان مصرف برق،بهره وری بیشتر نیاز به سرویس شستشو دارند که سرویسکاران با قیمت ارزان، سرویس کولرگازی را برای شما بصرفه کرده است.

1.رعایت اصول بهداشتی

همه میدانیم که ویروس ها والودگی های بسیاری در هوا پراکنده اند و چون کولر های گازی هوای محیط را به داخل خود مکیده و بعد از کاهش دادن دما ان را دوباره به بیرون پرتاب میکنند پس به دلیل پیشگیری و جلو گیری از انتقال الودگی ضروری است که به صورت دوره ای دستگاه های کولر گازی خود را سرویس و نظافت کنیم.

کولرهای گازی به علت اینکه هوای محیط را به داخل مکیده و بعد از کاهش دادن دما ان را دوباره به بیرون پرتاب میکنند ویروس ها و الودگی های بسیاری در هوا پراکنده میکنند که شما میتوانید با سرویس کولرگازی خود به صورت دوره ایی و منظم اصول بهداشتی را رعایت کنید.

2.بالا بردن عمر مفید دستگاه

(با سرویس کولرگازی میتوانید عمر مفید دستگاه خود را بالا ببرید)

همانطور که در بالا توضیح دادیم کولرهای گازی به دلیل تماس مستقیم با گرد وغبار میزان قابل توجهی از انرا جذب خود میکنند و این امر باعث میشود که منافذ ورودی دستگاه از حالت عادی خود خارج شده و دچار گرفتگی منافذ از گرد و غبار گردد پس موتور باید با توان بیشتری کار کند تا بتواند همرفت هوا را ایجاد کند که این امر باعث فشار مضاعف به موتور های کولر گازی میگردد وعمر مفید دستگاه شما را کاهش میدهند و حتی میتوانند منجر به سوختن کمپرسور یا بلور پنل داخلی شما شوند.

3.کاهش میزان مصرف برق

با توجه به این که ما هرچه بیشتر به سرویس کولر گازی خود و شستشو و نظافت ان اهمیت دهیم فشار کمتری به دستگاه امده و در نتیجه میزان مصرف برق دستگاه کاهش پیدا میکند.

(میتوان با سرویس کولرگازی خود و شستشو و نظافت دوره ایی و منظم فشار کمتری به دستگاه اورد و در نتیجه میزان مصرف برق دستگاه را کاهش داد)

4.بهره وری بیشتر

-در صورتی که سرویس کولرگازی خود را به صورت مداوم انجام دهید دستگاه شما همیشه تمیز بوده و خللی در کار دستگاه نیست و در نتیجه همیشه با بیشترین راندمان(پرتاب باد میزان سرمایش/گرمایش) به کار خود ادامه میدهد.

در بالا توضیحاتی در باره دلایل سرویس و شستشوی کولر های گازی به شما دادیم در ادامه توضیحاتی درباره چگونگی انجام این کار خدمت شما شرح میدهیم.به طور کلی کولر های گاز از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده اند.

1.پنل داخلی

سرویس کاران ما با اسپری های مخصوص تمامی اجزای داخلی دستگاه شمارا تمیز کرده و فیلتر های دستگاه را نیز شستشو مینمایند با این کار علاوه بر افزایش راندمان واسودگی خاطر از سلامت هوای خروجی دستگاه از هوایی مطبوع لذت خواهید زیرا پنل داخلی از اهمیت بالایی در حفظ سلامت شما و محیط برخوردار است و اگر به موقع سرویس دهی نشود الودگی های جذب شده از طریق فیلتر را در هوا پراکنده میکند. و اما اگر خودتان قصد انجام اینکار را دارید با مراحلی که در ادامه ذکر میشود به شستشو بپردازید.

در ابتدا برق دستگاه را قطع نموده سپس درب پنل را باز کنید فیلتر هارا به ارامی خارج کرده و با اب و مواد شوینده تمیز کنید سپس سنسور دستگاه را بیرون کشیده و تمیز کنید این سنسوردمای محیط را اندازه گیری میکند و به برد دستور روشن یا خاموش شدن دستگاه  را میدهد اگر کثیف باشد ممکن است دمای محیط را اشتباه تخمین بزند و دمای مطلوب شمارا تامین نکند پس از این میرسیم به تمیز کردن کوییل ها که با استفاده از اسپری کف تمیز کننده و یک فرچه نرم انرا تمیز کنید.پس از اتمام این مراحل نوبت به درین دستگاه میرسد ابتدا سینی درین و مخزن انرا تمیز کرده و سپس چند بطری اب داخل شلنگ ان میریزیم تا هم تمیز شود و هم اگر گرفتگی در ان وجود دارد از بین برود اگر گرفتگی در شلنگ درین باشد بعد از مدتی اب منفزی برای خروج پیدا نکرده ومنجر به ریزش اب از زیر پنل دستگاه کولر گازی شما میشود و دیوار و فرش شما را کثیف میکند.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب شارژ گاز کولر را حتما مطالعه کنید.


2.پنل خارجی(کندانسور)

این بخش از دستگاه هم دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب میگردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات ان شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه میشود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل میکند پس بهتر است که یک سرویسکار با تجربه به صورت متداول انرا شستشو نماید (شما با خیالی اسوده میتوانید اینکار را به کادر مجرب سرویسکاران بسپارید) که این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار قوی اب(واتر جت) انجام میدهند توجه فرمایید که اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید قبل از شروع شستشوی دستگاه حتما باید برق انرا قطع نمایید سپس با دستگاه کارواش خانگی خود را روشن کرده وشروع به تمیز کردن تمامی قسمت های کویل فن نمایید تا کاملا تمیز شود اگر قبل از شروع به کار درب بالایی کندانسور را باز کنید میتوانید دسترسی بیشتری به داخل دستگاه داشته و نتیجه بهتری حاصل کنید در انتها نگران خیس شدن موتور فن ان نباشید زیرا ان کاملا در برابر اب عایق است و مشکلی برای ان پیش نمیاید فقط مراقب قسمت اتصالات برقی دستگاه باشید و از نفوظ اب به ان جلوگیری کنید.

بازرسی میزان گاز دستگاه در سرویس کولر گازی

یکی دیگر از ارکان سرویس کولر های گازی بازدید و بازرسی میزان شارژ گاز دستگاه است.که اصلی ترین نقش را در کولر های گازی ایفا میکنند و رابطه ی مستقیم با سرمایش/گرمایش دستگاه دارد.

چرا باید میزان شارژ گاز کولر گازی را به صورت دوره ای بازرسی کرد؟

این سوالی است که اکثر شما با ان مواجهید و حتی بعضی انرا کاری بیهوده و خرج بیجا میدانند ولی از عواقب ان مطلع نیستند که میتواند چه ضرر و زیانی بهشان وارد کند در ادامه به مواردی در این باره میپردازیم که موجب بهبود سطح اگاهی شما نسبت به این مسئله میگردد.

(سرویسکاران با سرویس دهی در محل و در کل سطح استان تهران با قیمت ارزان اینکار را برای شما میسر کرده است تا بتوانید با خیالی اسوده امور فنی کولر گازی خود را به ما بسپاردید تا از عملکرد دستگاه خود نگران نباشید)

1.طول عمر کمپرسور

اگر میزان فشار گاز کولر گازی شما کمتر و یا بیشتر از حد مجاز باشد کمپرسور دستگاه شما فشار زیادی را متحمل میشود وامکان سوختن یا نیمسوز شدن کمپرسور شما را در بر دارد. عموما میزان فشار گاز در کولر های گازی اینورتر مابین 110 تا 150 psi ودستگاه های معمولی غیر از اینورتر مابین 50 تا 65 psi که این میزان به میزان مازاد لوله کشی شما رابطه مستقیم دارد.

نکته قابل توجه این است که سطح روغن داخل کمپرسور را حتما به صورت روزانه بررسی کنید و زمانیکه کارکرد دستگاه به عدد بین 500 الی 1000 ساعت رسید روغن را تعویض کنید زمان تعویض روغن رابطه مستقیمی با کیفیت روغن درون کمپرسور دارد.

2.راندمان دستگاه

تنظیم بودن و چکاپ گاز دستگاه کولر گازی شما باعث افزایش راندمان و بازدهی دستگاه شما میشود ولذت استفاده از هوای خنک و مطبوع را همواره مثل روز اول برای شما تدایی میکند.

3.کاهش میزان مصرف برق

تنظیم بودن گاز دستگاه همواره باعث افزایش راندمان دستگاه و کاهش فشار به کمپرسور میشود در نتیجه کمپرسور مدت زمان کمتری را صرف خنک کردن محیط میکند وکمتر روشن میماند و به همین منوال برق کمتری نیز مصرف میکنند.

(با سرویس کولرگازی خود به طور منظم و دوره ایی باعث کاهش میزان مصرف برق میشوید)

مدیریت اقتصادی

سرویس و چکاپ دوره ای دستگاه های کولر گازی مدیریت منابع مالی شما را به همراه دارد و باعث کاهش هزینه های شما میشود همانطور که در بالا هم به ان اشاره کردیم سرویس و چکاپ دوره ای دستگاه شما میتواند از صرف هزینه های سنگین تعمیرات کولر های گازی جلوگیری کند به طور مثال چک نکردن میزان گاز دستگاه علاوه بر این مصرف برق دستگاه شمارا افزایش میدهد.سرویسکاران با کادری مجرب و متخصص با در نظر گرفتن این مشکلات و هزینه های بالا میتواند انهارا با راه کاری ساده از پیش روی شما بردارد و با قیمت ارزان کولر های گازی شما را به صورت متناوب و دوره ای برای شما سرویس و نگه داری کند.

در این قسمت میخواهیم به صورت کلی به مبحث شارژ گاز کولر گازی در سرویس کولر گازی بپردازیم:

در چه مواقعی دستگاه ما نیاز به سرویس و شارژ گاز دارد

1.دستگاه نو تازه نصب شده

دستگاه های کولر گازی که تازه خریداری میکنید و برای نصب ان بیشتر از متراژ لوله داخل دستگاه لوله کشی میکنید میبایستی که به میزان اضافه شدن متراژ لوله انها را شارژ گاز تکمیلی کنید تا فشار گاز داخل سیستم به حد نرمال تعیین شده برای دستگاه برسد.معمولا به ازای هر 1 متر لوله اضافی باید به میزان 20 گرم به گاز دستگاه اضافه گردد.

2.دستگاه های بدون گاز

دستگاه شما ممکن است به دلایلی گاز خود را از دست بدهد از قبیل نشتی داخل لوله کشی نشتی شیر برقی نشتی ادوات و اتصالات نشتی در کویل ها باشد یا اگر هنگام جا به جایی دستگاه از افراد غیر متخصص استفاده کنید که نتوانند گاز دستگاه را داخل کمپرسور ذخیره کنند و تمام گاز دستگاه خارج شود.

3.شارژ گاز تکمیلی در سرویس کولر گازی

به دلیل استفاده از اتصالات مهره ای دستگاه های کولر گازی هر ساله به میزان کمی نشتی غیر قابل جلوگیری دارند که به این دلیل هرساله یا هر دو سال یکبار احتیاج به شارژ گاز تکمیلی دارند.

روش های شارژ گاز عبارتند از:

1.شارژ گاز وزنی در سرویس کولر گازی

این روش معمولا برای زمانی پیشنهاد میشود که گاز دستگاه کاملا خالی باشد یا دستگاه نو با متراژ بالا تری لوله نصب شده باشد توصیه میشود در این روش ابتدا کپسول گاز را روی ترازو گذاشته سپس شیر انرا بازمیکنند تا زمانی که به میزان مورد نیاز دستگاه از وزن کپسول کم شود به طور مثال دستگاه شما به 2 کیلوگرم گاز نیاز دارد و ترازوی شما در حالتی که کپسول روی ان قرار دارد عدد 16 را نشان میدهد شما شیر کپسول را باز کرده و زمانی که نشانگر ترازو به عدد 14 رسید یعنی 2 کیلو از وزن کپسول شما کم شد شیر گاز را میبندید.

2.شار گاز با امپرمتر در سرویس کولر گازی

در این روش امپرمتر را به دستگاه وصل کرده اگر میزان مصرف دستگاه با میزان امپر مصرفی نوشته شده بر روی بدنه کندانسور مغایرت داشته باشد ابتدا با گیج میزان فشار گاز دستگاه را اندازه گیری میکنند در صورت کمبود گاز به میزانی گاز به دستگاه اضافه میکنند تا امپر متر اعداد نوشته شده بر روی دستگاه را نشان دهد (در برخی موارد امکان بیشتر بودن گاز دستگاه هم هست).

3.شارژ گاز با گیج در سرویس کولر گازی

اخرین روش شارژ گاز با گیج است در این روش ابتدا گیج را به لوله برگشت دستگاه نصب میکنند معمولا زمانی که کمپرسور دستگاه روشن است باید فشار گازداخل دستگاه حدود 60psi باشد در صورت کم بودن فشار گاز به دستگاه اضافه میکنند تا فشار گاز به مابین 55 تا 60  psi برسد.

دلایل کم شدن پرتاب باد در کولر گازی

1.کثیف شدن بلوور

2.عدم سرویس به موقع کولر گازی توسط سرویسکار متخصص

3.نیم سوز شدن موتور فن

یکی از دلایل کم شدن پرتاب باد دستگاه های کولر گازی کثیف شدن بلوور است که باعث ایجاد اصطحکاک میشود و از سرعت و قدرت ان میکاهد و حتما باید توسط سرویس کار متخصص سرویس کولر گازی انجام  شود از دلایل دیگر کم شدن پرتاب باد میتواند نیم سوز شدن موتور فن باشد که مانند قبل نتواند بلوور را به حرکت در اورد و از میزان پرتاب باد دستگاه شما میکاهد در بعضی مواقع ممکن است کلن فن دستگاه شما از کار بیوفتد که میتواند بر اثر سوختن خازن موتور فن باشد و با تعویض ان مشکل بر طرف گردد اما اگر بعد از تعویض ان همچنان موتور فن کار نمیکرد باید به تست برد فرمان و خود موتور فن بپردازید که این هم خود احتیاج به تعمیر کار دوره دیده و کار ازموده دارد البته در بعضی مواقع بلبرینگ های دو سر بلوور فن گیرپاچ کرده و باعث کند شدن چرخش موتور فن و در نتیجه کاهش پرتاب باد شود در این صورت ابتدا بلبرینگ هارا روغن کاری مکنیم اگر نتیجه مساعد نبود انگاه به تعویض بلبرینگ ها میپردازیم (در صورتیکی سرویس کولرگازی به موقع انجام نشود از پرتاب باد جلوگیری میکند) که تمامی این پروسه باید توسط سرویس کار مجاز ودوره دیده ی کولر گازی انجام گردد در غیر این صورت ممکن است صدمات بیشتری به دستگاه وارد گردد.

در صورتی که سرویس کولر گازی خود را به صورت سالیانه و مداوم انجام دهید از بروز هرگونه مشکل در این سیستم جلوگیری خواهید کرد.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در سرویس کولر گازی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

تخصص ما سرویس كولر گازي و اسپيلت است.كار ما تضميني و تعرفه ما در سرویس کولر گازی بسيار مناسب است.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند. سپس تکنسین مربوطه به محل شما اعزام شده و پس از تعیین نوع تعمیرات و قطعات تعویضی لازم و تعیین هزینه خدمات و قطعات نسبت به سرویس کولر گازی شما اقدام می نماید.

دیجی سرویس با بیش از 15 سال سابقه نصب ، تعمیر، عیب یابی و…..از مارکهای مختلف کولر گازی از جمله : سامسونگ ، ال جی،اوجنرال،جنرال، میتسوبیشی،تراست و……و با استفاده از پرسنل با تجربه و قیمتی مناسب و گارانتی نصب بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند.

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.شما می توانید همین حالا با کارشناسان ما در دیجی سرویس تماس حاصل فرمایید.

تماس با کارشناس