ساعات کار : شنبه تا جمعه - 09:00-23:00

 

شهرک غرب، خیابان علامه جنوبی

خ26 شرقی(حق طلب)،پ14 واحد1 غربی

تمیز شستن لباسها با ماشین لباسشویی - قسمت اول

چگونه لباسهایی تمیزتری با ماشین لباسشویی داشته باشیم؟


ماشین لباسشویی های برقی، زنان خانه دار را از یکی از کارهای سخت خانه که همان شستن لباسها در رختشوی خانه بود و با دست انجام میشد، رها کرد. کاری که ممکن بود حتی یک روز به طول بیانجامد و بوسیله ساییدن لباسها با دست در لگن انجام میشد، امروزه با تکنولوژی جدید تنها در ظرف مدت چند دقیقه قابل انجام است.
از زمان معرفی این تکنولوژی در سال 1908، ماشین لباسشویی ها دستخوش تغییرات زیادی شده اند و در طی این چند دهه پیشرفت چشمگیری داشته اند.
خواه شما دارای یک ماشین لباسشویی نسل جدید با بیش از 12 برنامه شستشو باشید و یا خواه دارای یک مدل قدیمی ، راه هایی برای داشتن لباسهای تمیز با استفاده از ماشین لباسشویی وجود دارد.
ماشین لباسشویی خود را تمیز نگهدارید.
اگر ماشین لباسشویی شما دارای یک فیلتر گرفتن کرک لباس میباشد، فیلتر را مرتبا تمیز کنید. این کار باعث جلوگیری از تولید بوی نامطبوع شده و جریان گردش آب را داخل مدار ماشین لباسشویی راحت تر میکند.

ترکیب آّب و سرکه برای تمیز کردن ماشین لباسشویی
اگر شما یک بار از ماشین لباسشویی خود برای شستن لباسها استفاده کرده اید، قبل از اینکه سری دوم لباسها را داخل آن برای شستشو بندازید، ابتدا ماشین لباسشویی را تمیز کنید. این کار باعث جلوگیری از پخش رنگ در ماشین لباسشویی میشود.
ماشین لباسشویی های درب از جلو، مستعد تولید بوی نامطبوع میباشند که بوسیله قارچ و کپک در آن ایجاد میشود. شوینده های تجاری متنوعی در بازار برای از بین بردن این باکتری ها وجود دارد. برخی از شرکتها استفاده ماهیانه از مایع سفید کننده برای شستن ماشین لباسشویی را پیشنهاد میدهند بصورتی که ماشین لباسشویی را بدون لباس روشن کرده و یکی از کوتاه ترین برنامه های شستشو را روی آن اجرا کنید تا از رشد قارچ داخل ماشین لباسشویی جلوگیری شود.
از دفترچه راهنما برای توصیه های ارائه شده توسط سازنده ماشین لباسشویی کمک بگیرید.
ماشین لباسشویی های درب از بالا نیز باید متناوبا با پرکردن آب داغ داخل لگن ماشین لباسشویی و یک فنجان سرکه سفید تمیز شوند. این کار هرگونه پسماند مواد شوینده را داخل ماشین لباسشویی از بین میبرد و ماشین لباسشویی را خوب تمیز میکند.
برای هر دو مدل ماشین لباسشویی ، درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید تا رطوبت داخل آن خوب خشک شود و کپک ها و قارچ ها که در محیط مرطوب خوب رشد میکنند، فرصت تکثیر در آن محل را نیابند. ماشین لباسشویی باید در عرض 2 الی 3 ساعت خشک شود.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب لباسشویی بوش را حتما مطالعه کنید.


لاستیک دور درب ماشین لباسشویی
اگر ماشین لباسشویی شما دارای یک جاپودری اتوماتیک میباشد که محل ریختن مایع نرم کننده ، مایع سفید کننده ، پودر شوینده و یا مایع شوینده میباشد، باید این جاپودری بصورت ماهیانه تمیز شود. استفاده زیاد از مواد شوینده باعث میشود جریان آب داخل ماشین لباسشویی خوب به گردش نیفتد و همچنین باعث ایجاد اثر مواد شوینده روی لباس هم میگردد.

خشک شویی

اگر شما از خدمات خشک شویی استفاده میکنید، قبل از هر چیز ، قسمت جاپودری و لاستیک دور درب آنرا تمیز کنید ، اینکار از ترکیب مواد شوینده، مواد سفید کننده و یا مواد نرم کننده ناخواسته به لباسهای شما  که نفر قبلی برای شستن لباسهای خود از آن استفاده کرده بود، جلوگیری میکند.

جاپودری ماشین لباسشویی
داخل لگن ماشین لباسشویی را چک کنید تا لباسهای مربوط به نفر قبلی مانند جوراب و یا لباسهای دیگر داخل آن پنهان نشده باشد زیرا ممکن است به لباسهای ما رنگ پس بدهد.همچنین داخل لگن ماشین لباسشویی را از نظر عدم وجود ماتیک، اجسام تیز و یا خوکار و خودنویس چک کنید تا لباسهای ما را حین شستشو خراب نکنند.
از تعمیرات غیر ضروری برای ماشین لباسشویی خود پرهیز کنید.

تنها کافی است یکبار با دیجی سرویس تماس بگیرید و از خدمات موجود در آن در راستای تعمیر لوازم خانگی  بهره مند شوید تا مشتری دائم ما گردید و ما را به دوستانتان معرفی کنید. تکنسین های مجرب دیجی سرویس متخصص در زمینه تعمیر لوازم خانگی از جمله  تعمیر یخچال ساید سامسونگ ،تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ، تعمیر یخچال فریزر ال جی،  تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، تعمیر یخچال فریزر ویرپول، تعمیر کولر گازی ، تعمیر یخچال ساید و.. آماده ارائه خدمات به مشتریان خود را دارد.

تماس با کارشناس