ساعات کار : شنبه تا جمعه - 09:00-23:00

 

شهرک غرب، خیابان علامه جنوبی

خ26 شرقی(حق طلب)،پ14 واحد1 غربی

چگونه لباسهای تمیزتری با استفاده از ماشین لباسشویی داشته باشیم

نحوه استفاده صحیح از ماشین لباسشویی های پربازده درب از جلو

در این مقاله آموزش نحوه صحیح استفاده از ماشین لباسشویی برای داشتن لباسهایی تمیز تر را به شما توضیح خواهیم داد. همچنین در خصوص علت تمیز نشستن لباس در ماشین لباسشویی ، وزن مجاز لباس در ماشین لباسشویی  صحبت خواهیم کرد.

ده ها سال است که از ماشین لباسشویی های درب از جلو در اروپا استفاده میشود. اما در فروشگاه های لوازم خانگی در سطح ایالات متحده آمریکا مدت زیادی نیست که این نوع ماشین لباسشویی ها برای فروش قرار گرفته است.

داشتن لباسهای تمیز در ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی های درب از جلو بعد از پر شدن آب در قسمت پایین لگن داخلی ماشین لباسشویی با چرخاندن لگن و استفاده از نیروی جاذبه به جای داشتن یک پروانه همزن برای حرکت دادن لباسها کار میکنند.

همه ماشین لباسشویی های درب از جلو ، حجم آب کمتری نسبت به ماشین لباسشویی های استاندارد درب از بالا مصرف میکنند. بسیاری از آنها دارای یک ظرف جاپودری اتوماتیک برای مایعات ومواد شوینده میباشند. به جز استفاده از قرص های شوینده و لاجورد و جوش شیرین ، برای سایر مواد شوینده باید از جاپودری استفاده کرد. این موارد باید بصورت مستقیم قبل از قرار دادن لباسها داخل ماشین لباسشویی درون دیگ ماشین لباسشویی اضافه شوند.

جاپودری ماشین لباسشویی

زمان پرکردن ماشین لباسشویی درب از جلو، لباس ها باید همزمان درون ماشین لباسشویی قرار داده شوند و مطمئن شوید که لباسها گوریده نشده باشند. مجددا متذکرمیشویم که بیش از حد مجاز لباس درون ماشین لباسشویی قرار ندهید. اگرچه شماخودتان به این نکته دست پیدا کرده اید که اگر ماشین لباسشویی را از لباس به اندازه ظرفیت آن پر کنید، بازدهی بیشتری نسبت به زمانی که تنها یک یا دو تکه لباس درون آن انداخته باشید، خواهید داشت.

اگر لباسهایی دارید که لکه های زیادی دارند و یا به عبارتی لباسهای خیلی کثیفی دارید، ابتدا آنها را داخل دیگ شستشو قرار دهید تا بیشتر در معرض محلول آب و کف قرار گیرند. ظرفیت ماشین لباسشویی برای شستن لباس چقدر است؟

یک ماشین لباسشویی معمولی ( با حدود 4 متر مکعب ظرفیت) میتواند یک الی 2 پتو  ، چند رویه متکا   و 2 یا 3 پیراهن و چند تکه لباس کوچک مانند لباس های زیر را بشویید. ( در هر بار برنامه شستشو)

اگر شما از کتابچه راهنمای ماشین لباسشویی استفاده میکنید، حجم مجاز لباس و یا مقدار بهینه وزن لباس برای قرار دادن داخل ماشین لباسشویی را در آن پیدا خواهید کرد . لباسها را بدون اعمال فشار  و به راحتی داخل لگن ماشین لباسشویی قرار دهید تا لباسها دارای فضای کافی برای جابجا شدن داشته باشند.

اگر کتابچه راهنما را در اختیار ندارید، با استفاده از این فرمول، ظرفیت مجاز ماشین لباسشویی خود را بدست آورید. این فرمول به شما کمک میکند تا بیش از حد مجاز ظرفیت، لباس داخل ماشین لباسشویی قرار ندهید.


بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب تعمیر ماشین لباسشویی بوش را حتما مطالعه کنید.


فرمول محاسبه ظرفیت لگن ماشین لباسشویی

(ابعاد به Feet در نظر گرفته شده اند.)

حجم (فوت مکعب) = 3.14 * r  * D

r  = شعاع ( فوت)

D = عمق ( فوت)

 

چیزهای حجیم مانند پتو،  ملحفه و قالیچه را جداگانه و با چند تکه دستمال داخل لگن ماشین لباسشویی قرار دهید تا توازن دوباره رعایت شود و چرخش لگن به خوبی انجام شود. لباس های بزرگ و حجیم را دور پروانه همزن نپیچید. بار را بطور متوازن درون لگن ماشین لباسشویی قرار دهید تا توازن برقرار شود.

 

ماشین لباسشویی درب از بالا

نحوه صحیح استفاده از ماشین لباسشویی درب از جلو

ماشین لباسشویی های درب از جلو ، در اروپا و آسیا برای مدت طولانی به عنوان ماشین لباسشویی های استاندارد استفاده میشوند. این ماشین لباسشویی ها چندین سال است که در فروشگاه های لوازم خانگی ایالات متحده آمریکا به فروش میرسند اما تاکید بر کاهش مصرف آب و برق، استفاده از آنها را به قدری زیاد کرده که به عنوان یکی از پرفروشترین ماشین لباسشویی ها مورد توجه میباشند. فروش این ماشین لباسشویی ها در حال افزایش است اما در حال حاضر حدود 70 درصد از ماشین لباسشویی های موجود در منازل از نوع درب از بالا میباشد.

تکنسین های دیجی سرویس آماده ارائه خدمات در خصوص تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر یخچال ساید سامسونگ ،تعمیر ماشین ظرفشویی ، تعمیر پکیج و کولر گازی ، تعمیر ماشین لباسوشیی ایندزیت ، تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول ، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، تعمیر یخچال فریزر ویرپول ، تعمیر یخچال فریزر ال جی و سایر لوازم خانگی... میباشند.

تماس با کارشناس