ساعات کار : شنبه تا جمعه - 09:00-23:00

 

شهرک غرب، خیابان علامه جنوبی

خ26 شرقی(حق طلب)،پ14 واحد1 غربی

آموزش رفع بوی بد لباس با استفاده از ماشین لباسشویی

آموزش رفع بوی بد لباس با استفاده از ماشین لباسشویی

در این مقاله در خصوص ماشین لباسشویی های پربازده و مواد شوینده مناسب این نوع ماشین لباسشویی ها و نحوه رفع بوی بد لباس ها در ماشین لباسشویی  صحبت میکنیم. نقش لاجورد در تمیزی لباس را بیان میکنیم. علاوه بر آن به ترکیبات سمی و خطرناک شوینده ها اشاره خواهیم کرد که هیچ گاه نباید آنها را با هم ترکیب کنید.

ابتدا لازم می آید با یکی از فراورده های طبیعی که به عنوان یکی از شوینده های قوی مورد استفاده قرار میگیرد به نام بوراکس آشنا شوید.

بوراکس

بوراکس ترکیبی سفید رنگ از کریستال های بدون رنگ نرم میباشد که در آب خیلی راحت حل میشود. بوراکس را در بسیاری از شوینده ها ، مواد آرایشی و لعاب ظروف استفاده میکنند.

همچنین این فراورده را به عنوان ترکیب ضد قارچ برای فایبر گلاس ها، ماده تاخیر انداز آتش، به منظور فلاکس در علم متالوژی ، مواد اولیه برای ترکیبات بورن، ماده شالوده در پخت و پز و ... استفاده میکنند.
آیا زمانی که از بوی نامطبوع لباسشویی اذیت میشوید میتوانید از آمونیاک در ماشین لباسشویی های پربازده استفاده کنید؟
برخی از لباسهای بد بو مانند لباس کشاورزان و دامداران و یا بوی بد راسو و یا حتی بوی بد ادرار گربه نیاز به استفاده از آمونیاک برای از بین بردن بوی بد لباس ها میباشد.
استفاده از آمونیاک بدون کف در ماشین های لباسشویی پربازده مناسب است. کمی وقت گذاشته و لیبل روی قوطی آمونیاک را بخوانید و مطمئن شوید که آمونیاک مورد نظر کف ساز نیست.

آمونیاک میتواند مستقیما درون وان ماشین لباسشویی قبل از قرار دادن لباسها داخل آن قرار گیرد.
هیچ وقت مایع سفید کننده کلرین (وایتکس) را با آمونیاک ترکیب نکنید. ترکیب این دو ماده باعث تولید گاز سمی شده که کشنده میباشد.

ترکیبات خطرناک شوینده ها

این شوینده ها و مواد شیمیایی را هرگز با هم ترکیب نکنید:.

1) مایع سفید کننده (وایتکس) + سرکه = گاز کلر

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نکاتی در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی  را حتما مطالعه کنید.


2) وایتکس + آمونیاک = گاز کلر
3) وایتکس + ایزوپروپیل الکل = کلروفرم
4) پراکسید هیدروژن + سرکه = اسید پراتیک
5) برخی از حشره کش ها + آب = گاز فسفین
6) جرم گیر + جرمگیر = انفجار
7) جوش شیرین و سرکه
8) لوله باز کن و لوله باز کن قوی تر

 
نقش لاجورد یا پودر رخت شویی آبی رنگ در شست شوچیست؟ چگونه از لاجورد در ماشین لباسشویی های درب از جلو استفاده کنیم؟ 

 لاجورد
لاجورد نقش مهمی در سفیدی و روشنی رنگ لباس ها دارد. این فراورده طبیعی قرن هاست که توسط مردمان استفاده میشود و هنوز هم کارایی خود را دارد. اگر شما یک ماشین لباسشویی درب از بالای پربازده داشته باشید، لاجورد را با یک چهارم حجم آب برای شستن لباسها به کار ببرید.
برای استفاده در ماشین لباسشویی های درب از جلو، همیشه لاجورد را با آب حل کنید. به اندازه ¼ قاشق چای خوری از لاجورد را با یک چهارم آب سرد در یک ظرف شیشه ای ریخته و خوب ترکیب کنید (ظرف شیشه ای رنگ پلاستیکی به خود خواهد گرفت) اگر جاپودری ماشین لباسشویی پربازده شمادر حین عملیات شستشو قفل نمیشود، زمانی که وان شستشوی شما پر از آب شده است ، محلول آب و لاجورد را از طریق جاپودری درون ماشین لباسشویی بریزید.
اگر جاپودری ماشین لباسشویی شما در حین عملیات شستشو قفل میشود، از قبل محلول آب و لاجورد را آماده نمایید و قبل از شروع عملیات شستشوی ماشین لباسشویی، بطری حاوی محلول را درون قسمت سفید کننده جاپودری بریزید و دقت کنید که مقدار محلول تا لبه خط نشان حداکثری بالا بیاید.

جاپودری ماشین لباسشویی
هیچ وقت لاجورد را با وایتکس در یک عملیات شستشو ترکیب نکنید. اگر لاجورد در پایان عملیات شستشو در جاپودری باقی ماند، جاپودری را در آورده و با آب تمیز کنید.
جالب است بدانید لاجورد با خاصیت درمانی مانند  آسپرین تسکین دهنده سردردهای میگرنی است. همانند سایر سنگ ها مانند فیروزه و سودالیت با قراردادن پودر لاجورد بر روی پیشانی تمامی حواس خوب و آرامش دهنده را به بدنتان انتقال دهید و حواس و انرژی های بد را از بدن خارج کنید. 


با دیجی سرویس همراه باشید تا شما را با دنیایی از علم و دانش مخصوصا در زمینه تعمیر لوازم خانگی آشنا کنیم و دانش فنی شما را ارتقا دهیم. خرابی لوازم خانگی یکی از مواردی است که ممکن است برای شما به بحران تبدیل شود. اگر یخچال فریزر و یا ساید شما در آشپزخانه خراب شود، اگر ماشین لباسشویی شما سر ریز کند ، اگر کولر گازی شما از کار بیفتد، اگر ماشین ظرفشویی شما کار نکند و ده ها عیب و ایراد دیگر که ممکن است برای هریک از لوازم خانگی پیش بیاید میتواند به بحران برای شما تبدیل شود. پس چه بهتر که قبل از رسیدن موعد خرابی نسبت به انجام سرویس های دوره آن دست به کار شویم و برای این کار نیاز به دانش فنی در زمینه تعمیر لوازم خانگی خواهیم داشت. دیجی سرویس ارائه دهنده مقالات علمی در زمینه تعمیر لوازم خانگی همیشه در هر ساعات از شبانه روز با تکنسین های مجرب آماده کمک رسانی به شماست و با کمترین هزینه تعمیر لوازم خانگی شما را به نحواحسن انجام میدهد. 

تماس با کارشناس