ساعات کار : شنبه تا جمعه - 09:00-23:00

 

شهرک غرب، خیابان علامه جنوبی

خ26 شرقی(حق طلب)،پ14 واحد1 غربی

تمیزی بیشتر و بوی مطبوع تر لباس با استفاده از فراورده های طبیعی هنگام شستشوی لباس در ماشین لباسشویی

آموزش نحوه داشتن لباسهایی تمیز تر و خوش بو تر هنگام شستشو با ماشین لباسشویی 

آیا سرکه،جوش شیرین و بوراکس برای استفاده در ماشین لباسشویی های پربازده مناسبند؟

یکی از دلایل پرفروش بودن ماشین لباسشویی های پربازده یا HE تولید کم کربن برای تخلیه در محیط زیست و طبیعت ناشی از پسماندهای عملیات شستشو میباشد. همه ی ماشین لباسشویی های درب از جلو و ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا در مقایسه با ماشین لباسشویی های درب از بالای دارای پروانه همزن ، میزان آب کمتری برای شستن لباسها مصرف میکنند. فلذا اگر این ویژگی ماشین لباسشویی های دوست دار طبیعت برای شما جالب میباشد، ممکن است بخواهید به جای استفاده از مواد شوینده کارخانه ای، از محصولات طبیعی مانند سرکه سفید مقطر، جوش شیرین و بوراکس استفاده کنید.

آیا میتوان از فراورده های طبیعی در ماشین لباسشویی های پربازده یا HE استفاده کرد؟

ازآنجاییکه ماشین لباسشویی های پربازده یا HE به پودرهای شوینده بدون کف بدلیل حجم کم آب مصرفی ، نیاز دارند، پودرهای شستشوی سنتی مانند بوراکس و جوش شیرین میتوانند در ماشین لباسشویی استفاده شوند . این نوع مواد شوینده دست ساز که تحت نوان پودرهای شستشوی تقویت شده یاد میشوند، به سفیدی بیشتر لباسها و حذف لکه ها و نرم کردن البسه کمک میکنند.

نشان he یا وسایل پربازده
دراینجا به نحوه و زمان ضاافه کردن هریک از پودرهای شستشو برای ماشین لباسشویی های پربازده درب از بالا و همچنین ماشین لباسشویی های درب از جلو میپردازیم.
جوش شیرین: از آنجا که جوش شیرین یک ماده خشک است، نباید همراه با پودرهای شستشوی معمولی در جاپودری ماشین لباسشویی مصرف شود. زیرا ممکن است باعث انسداد مجاری مربوط به جاپودری ماشین لباسشویی شود.
در عوض مقدار نصف فنجان جوش شیرین داخل وان خالی ماشین لباسشویی بریزید. جوش شیرین به عنوان یک سفید کننده طبیعی و همچنین یک ضدعفونی کننده عمل میکند.
اگر شما میخواهید لباسهای بودار را تمیز کنید، استفاده از یک فنجان جوش شیرین به ماشین لباسشویی شما آسیب نمیزند. اگر لباسها را به مدت 30 دقیقه داخل محلول آب و جوش شیرین قرار دهیدو بعد عملیات شستشوی ماشین لباسشویی را آغاز کنید، نتیجه بهتری میگیرید.

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب خراب شدن ماشین لباسشویی را حتما مطالعه کنید.


بوراکس: با بوراکس هم مانند جوش شیرین رفتار کنید. قبل از ریختن لباسها داخل وان ماشین لباسشویی ، نصف فنجان از پودر بوراکس داخل وان ماشین لباسشویی بریزید. مطمئن شوید که هیچ دانه درشت به هم چسبیده ای در پودر خشک بوراکس وجود ندارد زیرا در آب سرد حل نمیشود. بوراکس به عنوان یک نرم کننده و یک ضد عفونی کننده عمل میکند.

بوراکس

آیا میتوان از سرکه سفید در حین عملیات شستشوی ماشین لباسشویی پربازده استفاده کرد؟

سرکه سفید در ماشین لباسشویی

اگر شما از نرم کننده های تجاری لباس خوشتان نمی آید، سرکه سفید میتواند به عنوان یک نرم کننده جایگزین برای شستن  لباسها مورد استفاده قرار گیرد.
سرکه سفید را باید درون قسمت نرم کننده جاپودری ماشین لباسشویی بریزید تا بتواند در حین عملیات شستشو به لباسها اضافه شود. قسمت نرم کننده جاپودری را تا بالای خط نشان محل آن در جاپودری از سرکه سفید پر کنید. سرکه سفید کمک میکند تا هرنوع پودر شوینده باقی مانده روی لباس را به همراه آلودگی های باقی مانده چسبیده به لباس ها از بین ببرد . به لباسها لطافت ونرمی خاصی بدهد و همچنین هیچ بوی نامطبوعی هم روی لباسها باقی نخواهد گذاشت.

اگر مایل به مطالعه مقاله در زمینه ماشین لباسشویی های پربازده هستید مطالب موجود در وب سایت دیجی سرویس را دنبال کنید.

دیجی سرویس با ارائه مقالات و نکات آموزشی در وب سایت خود تلاش میکند دانش فنی خوانندگان محترم را در خصوص تعمیر لوازم خانگی افزایش دهد. در صورتی که نیاز به تعمیر لوازم خانگی پیدا نمودید و مثلا نیاز به  تعمیر ماشین لباسشویی و یا تعمیر یخچال و یا تعمیر ماشین ظرفشویی و یا تعمیر سایر لوازم خانگی پیدا کردید میتوانید با مطالعه مقالات علمی ارائه شده در این وب سایت حتی الامکان خودتان اقدام به تعمیر لوازم خانگی خود بنمایید و از پرداخت هزینه تعمیرکار صرف نظر کنید.

تماس با کارشناس