ساعات کار : شنبه تا جمعه - 09:00-23:00

 

شهرک غرب، خیابان علامه جنوبی

خ26 شرقی(حق طلب)،پ14 واحد1 غربی

شارژ گاز کولر

شارژ گاز کولر و تعمیرگاه مرکزی کولر گازی
تقریباً بیشتر دستگاه‌های تهویه مطبوع برای انجام عمل تهویه و خنک کردن محیط از گازهای فریونی مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها  تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند، اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد زمانی که یک سیستم سرمای کافی ندارد احتمال نبود یا کمبود گاز در آن سیستم زیاد است.

کولر گازی شما در ۳ حالت نیازی به شارژ گاز دارد.

کولر تازه نصب‌شده و نو است.
سیستم کاملاً فاقد گاز می‌باشد.
سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد.
نکته:قبل از انجام هرگونه شارژ گاز باید نشتی سیستم را پیداکرده و بعد از برطرف کردن آن حتماً سیستم را وکیوم کنید و از خالی بودن آن از هرگونه رطوبت و هوا مطمئن شوید.

دیجی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز نصب کولر گازی و شارژ گاز کولر یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و نصب کولر گازی در تهران بزرگ میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در نصب کولر گازی و شارژ گاز کولر با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد.

دیجی سرویس دارای نمایندگی شارژ گاز کولر و نصب می باشد.

شارژ گاز کولر در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

دیجی سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیرات و سرویس،نصب و شارژ گاز انواع کولر گازی و اسپیلت،داکت اسپلیت در تهران و کرج در برندهای سامسونگ ، ال جی ، تراست ، جنرال ، اجنرال ، گری ، مدیا ، آکس ، توشیبا ، هیتاچی و...در منزل و محل میباشد.

آموزش طریقه گاز زدن کولر گازی با استفاده از ماده مبرد (گاز خنک)

ماده مبرد با دریافت گرمای محیط در بخش اواپراتور کولر گازی از حالت مایع تبدیل به گاز شده و در بخش کندانسور با پس دادن گرما مجدداً به حالت مایع تبدیل می شود. نیروی لازم جهت چرخش گاز خنک کننده در سیستم توسط کمپرسور انجام می پذیرد.
گاز خنک کننده مورد استفاده در کولرهای گازی معمولاً R22 بوده که در سالهای اخیر به دلیل حفاظت از لایه ازن، با سایر گازهای سازگار با محیط زیست مانند R410A در حال جایگزین شدن می باشد.

بیشتر بخوانید   پیشنهاد میکنیم مطلب نصاب کولر گازی را حتما مطالعه کنید.


آموزش نصب لوله مسی در اموزش نصب کولرگازی Air Condition
اضافه و کم کردن لوله مسی برای مسافت کولرگازی از قسمت کندانسور تا پنل داخلی
آموزش تعمیر دمپر و استپ موتور

دمپر تیغه ای پلاستیکی است که با قرار گرفتن در دهانه خروجی هوا در یونیت داخلی، جهت حرکت باد را از بالا به پایین تغییر میدهد.
استپ موتور (موتور سویینگ) موتور الکتریکی کوچکی است که دَوَران کامل ندارد و حرکت آن به صورت رفت و برگشتی و پلکانی است که تیغه آن متصل به دمپر است و موجب تغییر حالت دمپر می گردد؛ استپ موتورها با جریان برق مستقیم کار می کنند.

ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در نصب کولر گازی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

برای نصب کولر گازی اسپلیت ، تعمیر کولر گازی اسپلیت ، سرویس کولر گازی اسپلیت ، جابجایی کولر گازی اسپلیت ، شارژ گاز اسپلیت ، نحوه جمع کردن گاز کولر گازی و… در تمامی برندها در تهران و کرج با دیجی سرویس تماس حاصل فرمایید.

نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند. سپس تکنسین مربوطه به محل شما اعزام شده و پس از تعیین نوع تعمیرات و قطعات تعویضی لازم و تعیین هزینه خدمات و قطعات نسبت به نصب کولر گازی شما اقدام می نماید.

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

ما خدمات ویژه ای برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که می توانید در صورت خراب شدن کولر گازی خود با ما تماس بگیرید تا یک کارشناس فنی به محل شما اعزام کنیم و اقدام به برسی و عیب یابی کولر شما کند و سپس با در نظر گرفتن قیمت مناسب نسبت به تعمیر کولر گازی شما اقدام کند.

این مجموعه در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را در بخش تعمیر کولر گازی و سرویس و شارژ کولر گازی به هموطنان گرامی ارائه نماید.

تماس با کارشناس